Events

Het maakt deel uit van het business model van Mezquita & Associates om continu te investeren in netwerking events: inspirerende contacten tussen mensen tot stand brengen, is precies wat we doen! Interessante communicatie die bijdraagt tot een natuurlijk leerproces en die een blik gunt op de mens achter de professional. Een dieper inzicht verwerven in de steeds veranderende uitdagingen waarmee onze klanten worden geconfronteerd, is onze doelstelling en vormt de kern van ons werk.

Een verscheidenheid aan initiatieven wordt ondernomen om deze netwerking te voeden zoals “The Private Wine Degustation” dat we  twee keer per jaar organiseren in het prestigieuze decor van de Accor-hotels. Op dat event worden vermaarde sprekers uitgenodigd die een specifieke visie op de globale economie delen of een onderwerp uit de humanresourcessfeer aansnijden met ook een 150-tal geselecteerde gasten. Dit alles in een luxueus kader met een exquise selectie van “grand cru”-wijnen en een verfijnd buffet.

Een ander initiatief dat we organiseren met een honderdtal HR-professionals als genodigden is de HR Garden Party. In een prachtige tuin genieten van een netwerkingavond met walking dinner, sprankelende Laurent Perrier en een zacht muziekje op de achtergrond : ook dat is Mezquita & Associates. Geen speeches, geen conferentie – gewoon mensen die elkaar op een informele manier ontmoeten om ideeën, uitdagingen en beste praktijken met elkaar uit te wisselen.

Mezquita & Associates organiseert ook twee keer per jaar een ontspannende namiddag voor een select publiek CEO’s, die hun dagelijkse verantwoordelijkheden even opzijzetten en deelnemen aan twee originele activiteiten: een outdooractiviteit van uitzonderlijke allure gevolgd door een inspirerend indoorgebeuren. Het CEO Sparkling Event vindt doorgaans plaats in een omgeving waar natuurschoon en luxueus comfort hand in hand gaan.

2011 © Mezquita - All rights reserved - Communication & Web by Header